Ik heb een vraag maar mijn mail wordt niet beantwoord?
In zeer drukke tijden kan het voorkomen dat uw email niet direct beantwoord wordt. Dit komt omdat ik dan de hele dag bestellingen aan het verpakken ben en dan geen mails kan beantwoorden.
Hoe verwijder ik artikelen uit mijn winkelwagentje?
Als je rechtsboven het winkelwagentje aanklikt en vervolgens op bestellen klikt, kun je naast het artikel op het vuilnisbakje klikken. Dan verdwijnt het artikel uit de winkelwagen.
Hoe kan ik iets retourneren?
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kan je het product binnen 14 dagen retourneren. Het product dient in de originele verpakking verzonden te worden zonder beschadigingen. Kosten voor het retour sturen van het product komt op rekening van de consument. Wanneer ik je product in goede staat retour heb ontvangen, zal ik het bedrag terug betalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt betaald.
Wanneer je iets retour wilt zenden, kun je eenvoudig een retour aanmelden in je account.
Voor meer informatie bekijk de pagina Retour & Annulering
Hoelang duurt het voordat ik mijn retour label ontvang?
Zodra je een retour hebt aangemaakt zal je direct de mogelijkheid hebben om het retour label te downloaden.
Ik wil mijn bestelling ophalen, kan dat ook?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen op ons afhaalpunt. Hiervoor kies je als betaaloptie "Afhalen " .Er worden dan geen verzendkosten berekend.
Betalen kan aldaar, kontant of via de pinautomaat.
Indien het artikel op voorraad is kan de bestelling vanaf de dag erna, dagelijks op worden gehaald van 10.00-18.00 en zaterdags van 11.00 tot 13.00
Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling betalen via iDEAL, PayPal, Creditcard of vooraf overmaken via je bank.
Voor België kan betalen via bankoverschrijving, Bancontact/Mister cash ,Creditcard of PayPal.
Voor Duitsland kan betalen via bankoverschrijving, Sofortbanking , Creditcard of PayPal.
Wat is de levertijd binnen Nederland?
Belangrijke informatie over verzending rond de feestdagen:
Bestellingen geplaatst na 21 december 2024, 16.00 uur worden vanaf 27 december 2024 verwerkt en verzonden.
Van 22 december 2024 t/m 26 december 2024 verzenden we geen pakketten.
Bestellingen geplaatst na 30 december 2024, 16.00 uur worden vanaf 2 januari 2025 verwerkt en verzonden.
Op 31 december 2024 en 1 januari 2025 verzenden we geen pakketten.
Houd er rekening mee dat er door de drukte bij PostNL vertragingen kunnen optreden. Je ontvangt altijd een Track & Trace-code om je pakket te volgen.
Important Shipping Information for the Holiday Season:
Orders placed after 4:00 PM on December 21, 2024 will be processed and shipped starting December 27, 2024.
No shipments will be made from December 22, 2024, to December 26, 2024.
Orders placed after 4:00 PM on December 30, 2024 will be processed and shipped starting January 2, 2025.
No shipments will be made on December 31, 2024, and January 1, 2025.
Please note that delays may occur due to high volumes at PostNL. You will always receive a Track & Trace code to follow your shipment.
-----
Leveringsvoorwaarden
Algemene informatie over verzending
Sfeer & Scent streeft ernaar om alle artikelen binnen 3 werkdagen na ontvangst van de bestelling aan te bieden bij PostNL of DHL.
Voor artikelen die niet op voorraad zijn, staat de verwachte levertijd vermeld. Artikelen die van buiten de EU geleverd worden, kunnen vertraging oplopen bij de inklaring. Wij vragen hiervoor je begrip. Als een artikel niet meer leverbaar blijkt te zijn, stellen wij je hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte.
Wat is de levertijd buiten Nederland?
Belangrijke informatie over verzending rond de feestdagen:
Bestellingen geplaatst na 21 december 2024, 16.00 uur worden vanaf 27 december 2024 verwerkt en verzonden.
Van 22 december 2024 t/m 26 december 2024 verzenden we geen pakketten.
Bestellingen geplaatst na 30 december 2024, 16.00 uur worden vanaf 2 januari 2025 verwerkt en verzonden.
Op 31 december 2024 en 1 januari 2025 verzenden we geen pakketten.
Houd er rekening mee dat er door de drukte bij PostNL vertragingen kunnen optreden. Je ontvangt altijd een Track & Trace-code om je pakket te volgen.
-----
Sfeer & Scent streeft ernaar om alle artikelen binnen 3 werkdagen na ontvangst van de bestelling aan te bieden bij PostNL of DHL.
Voor artikelen die niet op voorraad zijn, staat de verwachte levertijd vermeld. Artikelen die van buiten de EU geleverd worden, kunnen vertraging oplopen bij de inklaring. Wij vragen hiervoor je begrip. Als een artikel niet meer leverbaar blijkt te zijn, stellen wij je hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte.
---
Important Shipping Information for the Holiday Season:
Orders placed after 4:00 PM on December 21, 2024 will be processed and shipped starting December 27, 2024.
No shipments will be made from December 22, 2024, to December 26, 2024.
Orders placed after 4:00 PM on December 30, 2024 will be processed and shipped starting January 2, 2025.
No shipments will be made on December 31, 2024, and January 1, 2025.
Please note that delays may occur due to high volumes at PostNL. You will always receive a Track & Trace code to follow your shipment.
Wat is het minimum orderbedrag?
Het minimale orderbedrag in de webwinkel is € 10,00 excl. betaal en verzendkosten.
Bestellen met betaaloptie vooraf overmaken, hoelang blijven de artikelen gereserveerd?
Als de betaling na 6 dagen niet ontvangen is, wordt de bestelling automatisch gestorneerd.
Hoe zit dat met BTW? Komt dat er nog eens extra bij?
Alle bedragen getoond bij het artikel, zijn inclusief BTW. Als je een artikel in het winkelwagentje doet en vervolgens naar afrekenen gaat, zie je onder de streep het artikel vermeld staan exclusief BTW en de daarbij horende BTW staat dus apart vermeldt.Het totaalbedrag is dus het artikel en de eventuele verzendkosten inclusief BTW. Voor enkelen onder ons is dit verwarrend echter compleet normaal en wettelijk zelf de correctie manier van het weergeven van prijs.
Waarom kan ik niet meer stuks bestellen van mijn artikel?
Wanneer je bijvoorbeeld maar 1 stuk kan bestellen, is er nog maar één van op voorraad en naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer op voorraad bij onze leverancier.. Wil je er toch graag meer hebben, stuur mij dan een e-mail dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
Ik heb een artikel van GreenGate ontvangen met een oneffenheid, kan ik deze retourzenden?
GreenGate Keramisch Tafelgerei - Algemene informatie
Elke productiestap, van klei gieten, assembleren, polijsten, glazuren tot en met decoratie, wordt met de hand uitgevoerd. Kleine onregelmatigheden en variatie in grootte en kleur zijn daarom onvermijdelijk en slechts een natuurlijk onderdeel van elke keramische productie. Deze onvolkomenheden komen zowel voort uit het handmatige productieproces als uit de delicate aard van het natuurlijke materiaal. Variatie in kleur is afhankelijk van de verschillende bakomstandigheden.
Retourzendingen om bovenstaande redenen vallen dan ook niet onder "retourzending door gebrek of breuk en komen te allen tijden voor uw rekening.