------ Belangrijk! ------
Beste klant,
Na het overlijden van mijn moeder, die met liefde deze webwinkel heeft opgezet, ben ik bezig om haar werk voort te zetten. In deze overgangsperiode kan het zijn dat de verwerking van bestellingen en het beantwoorden van berichten wat langer duurt dan je van ons gewend bent. Ik streef naar verzending binnen één week.
Ik zet mij er echter volledig voor in om de webwinkel met dezelfde zorg en passie voort te zetten en waardeer uw geduld en begrip tijdens deze aanpassing.
Hartelijk dank voor uw vertrouwen.
Andreas de Jong
-----
Dear customer,
Following the passing of my mother, who lovingly built this online store, I am in the process of continuing her work. During this transition period, processing orders and responding to messages may take a little longer than usual. I aim to ship orders within one week.
However, I am fully committed to running the store with the same care and passion, and I greatly appreciate your patience and understanding during this time.
Thank you for your trust.
Andreas de Jong
Wanneer het pakket niet op tijd wordt ophaald bij het afhaalpunt:
Wanneer PostNL het pakket niet bij jou (of de buren) heeft kunnen afleveren, gaat het pakket naar een afhaallocatie. Je hebt vervolgens 7 dagen de tijd om het pakket af te halen, hierna gaat het retour afzender. Dit geldt tevens wanneer je zelf hebt gekozen voor een afhaallocatie. In dat geval heb je de keuze: de bestelling kan geannuleerd worden en je krijgt je geld terug (exclusief de verzendkosten). Of je kunt het opnieuw laten verzenden, hiervoor worden opnieuw verzendkosten berekend.
Let op: PostNL doet geen niet-thuis-briefje meer in de brievenbus. Je moet dus zelf via de PostNL app , de track & trace code of je mail in de gaten houden of je pakketje bij een afhaalpunt is bezorgd.
Wanneer u een foutief adres bij de bestelling hebt opgegeven
Indien een pakket retour komt naar ons omdat er bij bestelling geen juist adres is opgegeven, worden de verzendkosten niet terug betaald.