Ik heb een vraag maar mijn mail wordt niet beantwoord?
In zeer drukke tijden kan het voorkomen dat uw email niet direct beantwoord wordt. Dit komt omdat ik dan de hele dag bestellingen aan het verpakken ben en dan geen mails kan beantwoorden. Heeft u vragen over uw levering of andere vragen neem dan contact op via whatsap 0652689285
Wie kann ich Artikel aus meinem Warenkorb entfernen?
Wenn Sie oben rechts auf den Einkaufskorb und dann auf Bestellen klicken, können Sie auf die Mülltonne neben dem Artikel klicken. Der Artikel wird dann aus dem Warenkorb entfernt.
Hoe kan ik iets retourneren?
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kan je het product binnen 14 dagen retourneren. Het product dient in de originele verpakking verzonden te worden zonder beschadigingen. Kosten voor het retour sturen van het product komt op rekening van de consument. Wanneer ik je product in goede staat retour heb ontvangen, zal ik het bedrag terug betalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt betaald.
Wanneer je iets retour wilt zenden, kun je eenvoudig een retour aanmelden in je account.
Voor meer informatie bekijk de pagina Retour & Annulering
Hoelang duurt het voordat ik mijn retour label ontvang?
Zodra je een retour hebt aangemaakt zal je direct de mogelijkheid hebben om het retour label te downloaden.
Ik wil mijn bestelling ophalen, kan dat ook?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen op ons afhaalpunt. Hiervoor kies je als betaaloptie "Afhalen " .Er worden dan geen verzendkosten berekend.
Betalen kan aldaar, kontant of via de pinautomaat.
Indien het artikel op voorraad is kan de bestelling vanaf de dag erna, dagelijks op worden gehaald van 10.00-18.00 en zaterdags van 11.00 tot 13.00
Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling betalen via iDEAL, PayPal, Creditcard of vooraf overmaken via je bank.
Voor België kan betalen via bankoverschrijving, Bancontact/Mister cash ,Creditcard of PayPal.
Voor Duitsland kan betalen via bankoverschrijving, Sofortbanking , Creditcard of PayPal.
Wat is de levertijd binnen Nederland?
Alle bestellingen (mits op voorraad) worden nog binnen 24 uur verwerkt en verzonden, met uitzondering van weekend- en feestdagen. Brievenbuspost en pakketpost via PostNL heeft een levertijd van 1 Ă 2 werkdagen (m.u.v. feestdagen). Sfeer & Scent is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport.
Heb je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met mij op.
Voor meer informatie over leveringen kunt u terecht bij de pagina Algemene Voorwaarden.
Wat is de levertijd buiten Nederland?
Alle bestellingen worden verzonden via PostNL. Download hier een PDF met de levertijd per land.
Ik heb besteld echter na een aantal dagen mijn artikelen nog steeds niet ontvangen, hoe kan dat?
Met name bij nieuwe collecties die nog maar net in het assortiment zijn toegevoegd, kan het zijn dat er een of meerdere artikelen nog niet ontvangen zijn c.q. een levertermijn aan verbonden is. Dit staat altijd bij de artikel informatie aangegeven.
Wilt u er zeker van zijn dat het artikel op voorraad is, of wat de verwachte levertermijn is, adviseer ik u altijd de informatie goed te bekijken.
Wat is het minimum orderbedrag?
Het minimale orderbedrag in de webwinkel is € 10,00 excl. betaal en verzendkosten.
Bestellen met betaaloptie vooraf overmaken, hoelang blijven de artikelen gereserveerd?
Als de betaling na 6 dagen niet ontvangen is, wordt de bestelling automatisch gestorneerd.
Hoe zit dat met BTW? Komt dat er nog eens extra bij?
Alle bedragen getoond bij het artikel, zijn inclusief BTW. Als je een artikel in het winkelwagentje doet en vervolgens naar afrekenen gaat, zie je onder de streep het artikel vermeld staan exclusief BTW en de daarbij horende BTW staat dus apart vermeldt.Het totaalbedrag is dus het artikel en de eventuele verzendkosten inclusief BTW. Voor enkelen onder ons is dit verwarrend echter compleet normaal en wettelijk zelf de correctie manier van het weergeven van prijs.
Waarom kan ik niet meer stuks bestellen van mijn artikel?
Wanneer je bijvoorbeeld maar 1 stuk kan bestellen, is er nog maar Ă©Ă©n van op voorraad en naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer op voorraad bij onze leverancier.. Wil je er toch graag meer hebben, stuur mij dan een e-mail dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
Ich habe einen Artikel von GreenGate mit einem Schönheitsfehler erhalten, kann ich ihn zurückgeben?
GreenGate Ceramic Tableware - Allgemeine Informationen
Jeder Produktionsschritt, vom Tonguss über die Montage, das Polieren und Glasieren bis hin zur Dekoration, wird von Hand ausgeführt. Kleine Unregelmäßigkeiten und Abweichungen in Größe und Farbe sind daher unvermeidlich und ein natürlicher Bestandteil jeder Keramikproduktion. Diese Unvollkommenheiten sind sowohl auf den manuellen Herstellungsprozess als auch auf die Empfindlichkeit des Naturmaterials zurückzuführen. Die Farbvariationen hängen von den unterschiedlichen Brennbedingungen ab.
RĂĽcksendungen aus den oben genannten GrĂĽnden fallen daher nicht unter "RĂĽcksendung wegen Defekts oder Bruchs" und gehen stets zu Ihren Lasten.