Ik heb een vraag maar mijn mail wordt niet beantwoord?
In zeer drukke tijden kan het voorkomen dat uw email niet direct beantwoord wordt. Dit komt omdat ik dan de hele dag bestellingen aan het verpakken ben en dan geen mails kan beantwoorden. Heeft u vragen over uw levering of andere vragen neem dan contact op via whatsap 0652689285
Wie kann ich Artikel aus meinem Warenkorb entfernen?
Wenn Sie oben rechts auf den Einkaufskorb und dann auf Bestellen klicken, können Sie auf die Mülltonne neben dem Artikel klicken. Der Artikel wird dann aus dem Warenkorb entfernt.
Hoe kan ik iets retourneren?
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kan je het product binnen 14 dagen retourneren. Het product dient in de originele verpakking verzonden te worden zonder beschadigingen. Kosten voor het retour sturen van het product komt op rekening van de consument. Wanneer ik je product in goede staat retour heb ontvangen, zal ik het bedrag terug betalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt betaald.
Wanneer je iets retour wilt zenden, kun je eenvoudig een retour aanmelden in je account.
Voor meer informatie bekijk de pagina Retour & Annulering
Hoelang duurt het voordat ik mijn retour label ontvang?
Zodra je een retour hebt aangemaakt zal je direct de mogelijkheid hebben om het retour label te downloaden.
Ik wil mijn bestelling ophalen, kan dat ook?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen op ons afhaalpunt. Hiervoor kies je als betaaloptie "Afhalen " .Er worden dan geen verzendkosten berekend.
Betalen kan aldaar, kontant of via de pinautomaat.
Indien het artikel op voorraad is kan de bestelling vanaf de dag erna, dagelijks op worden gehaald van 10.00-18.00 en zaterdags van 11.00 tot 13.00
Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling betalen via iDEAL, PayPal, Creditcard of vooraf overmaken via je bank.
Voor België kan betalen via bankoverschrijving, Bancontact/Mister cash ,Creditcard of PayPal.
Voor Duitsland kan betalen via bankoverschrijving, Sofortbanking , Creditcard of PayPal.
Wat is de levertijd binnen Nederland?
Leveringsvoorwaarden
Algemene informatie over verzending
Sfeer & Scent streeft ernaar om alle artikelen binnen 3 werkdagen na ontvangst van de bestelling aan te bieden bij PostNL of DHL.
Voor artikelen die niet op voorraad zijn, staat de verwachte levertijd vermeld. Artikelen die van buiten de EU geleverd worden, kunnen vertraging oplopen bij de inklaring. Wij vragen hiervoor je begrip. Als een artikel niet meer leverbaar blijkt te zijn, stellen wij je hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte.
Wat is de levertijd buiten Nederland?
Sfeer & Scent streeft ernaar om alle artikelen binnen 3 werkdagen na ontvangst van de bestelling aan te bieden bij PostNL of DHL.
Voor artikelen die niet op voorraad zijn, staat de verwachte levertijd vermeld. Artikelen die van buiten de EU geleverd worden, kunnen vertraging oplopen bij de inklaring. Wij vragen hiervoor je begrip. Als een artikel niet meer leverbaar blijkt te zijn, stellen wij je hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte.
---
Important Shipping Information for the Holiday Season:
Orders placed after 4:00 PM on December 21, 2024 will be processed and shipped starting December 27, 2024.
No shipments will be made from December 22, 2024, to December 26, 2024.
Orders placed after 4:00 PM on December 30, 2024 will be processed and shipped starting January 2, 2025.
No shipments will be made on December 31, 2024, and January 1, 2025.
Please note that delays may occur due to high volumes at PostNL. You will always receive a Track & Trace code to follow your shipment.
Wat is het minimum orderbedrag?
Het minimale orderbedrag in de webwinkel is € 10,00 excl. betaal en verzendkosten.
Bestellen met betaaloptie vooraf overmaken, hoelang blijven de artikelen gereserveerd?
Als de betaling na 6 dagen niet ontvangen is, wordt de bestelling automatisch gestorneerd.
Hoe zit dat met BTW? Komt dat er nog eens extra bij?
Alle bedragen getoond bij het artikel, zijn inclusief BTW. Als je een artikel in het winkelwagentje doet en vervolgens naar afrekenen gaat, zie je onder de streep het artikel vermeld staan exclusief BTW en de daarbij horende BTW staat dus apart vermeldt.Het totaalbedrag is dus het artikel en de eventuele verzendkosten inclusief BTW. Voor enkelen onder ons is dit verwarrend echter compleet normaal en wettelijk zelf de correctie manier van het weergeven van prijs.
Waarom kan ik niet meer stuks bestellen van mijn artikel?
Wanneer je bijvoorbeeld maar 1 stuk kan bestellen, is er nog maar Ă©Ă©n van op voorraad en naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer op voorraad bij onze leverancier.. Wil je er toch graag meer hebben, stuur mij dan een e-mail dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
Ich habe einen Artikel von GreenGate mit einem Schönheitsfehler erhalten, kann ich ihn zurückgeben?
GreenGate Ceramic Tableware - Allgemeine Informationen
Jeder Produktionsschritt, vom Tonguss über die Montage, das Polieren und Glasieren bis hin zur Dekoration, wird von Hand ausgeführt. Kleine Unregelmäßigkeiten und Abweichungen in Größe und Farbe sind daher unvermeidlich und ein natürlicher Bestandteil jeder Keramikproduktion. Diese Unvollkommenheiten sind sowohl auf den manuellen Herstellungsprozess als auch auf die Empfindlichkeit des Naturmaterials zurückzuführen. Die Farbvariationen hängen von den unterschiedlichen Brennbedingungen ab.
RĂĽcksendungen aus den oben genannten GrĂĽnden fallen daher nicht unter "RĂĽcksendung wegen Defekts oder Bruchs" und gehen stets zu Ihren Lasten.