Ik heb een vraag maar mijn mail wordt niet beantwoord?
In zeer drukke tijden kan het voorkomen dat uw email niet direct beantwoord wordt. Dit komt omdat ik dan de hele dag bestellingen aan het verpakken ben en dan geen mails kan beantwoorden. Heeft u vragen over uw levering of andere vragen neem dan contact op via whatsap 0652689285
How do I remove items from my shopping cart?
If you click on the shopping cart at the top right and then click on order, you can click on the bin next to the item. The item will then disappear from the basket.
Hoe kan ik iets retourneren?
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kan je het product binnen 14 dagen retourneren. Het product dient in de originele verpakking verzonden te worden zonder beschadigingen. Kosten voor het retour sturen van het product komt op rekening van de consument. Wanneer ik je product in goede staat retour heb ontvangen, zal ik het bedrag terug betalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt betaald.
Wanneer je iets retour wilt zenden, kun je eenvoudig een retour aanmelden in je account.
Voor meer informatie bekijk de pagina Retour & Annulering
Hoelang duurt het voordat ik mijn retour label ontvang?
Zodra je een retour hebt aangemaakt zal je direct de mogelijkheid hebben om het retour label te downloaden.
Ik wil mijn bestelling ophalen, kan dat ook?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen op ons afhaalpunt. Hiervoor kies je als betaaloptie "Afhalen " .Er worden dan geen verzendkosten berekend.
Betalen kan aldaar, kontant of via de pinautomaat.
Indien het artikel op voorraad is kan de bestelling vanaf de dag erna, dagelijks op worden gehaald van 10.00-18.00 en zaterdags van 11.00 tot 13.00
Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling betalen via iDEAL, PayPal, Creditcard of vooraf overmaken via je bank.
Voor België kan betalen via bankoverschrijving, Bancontact/Mister cash ,Creditcard of PayPal.
Voor Duitsland kan betalen via bankoverschrijving, Sofortbanking , Creditcard of PayPal.
Wat is de levertijd binnen Nederland?
Leveringsvoorwaarden
Algemene informatie over verzending
Sfeer & Scent streeft ernaar om alle artikelen binnen 3 werkdagen na ontvangst van de bestelling aan te bieden bij PostNL of DHL.
Voor artikelen die niet op voorraad zijn, staat de verwachte levertijd vermeld. Artikelen die van buiten de EU geleverd worden, kunnen vertraging oplopen bij de inklaring. Wij vragen hiervoor je begrip. Als een artikel niet meer leverbaar blijkt te zijn, stellen wij je hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte.
Wat is de levertijd buiten Nederland?
Sfeer & Scent streeft ernaar om alle artikelen binnen 3 werkdagen na ontvangst van de bestelling aan te bieden bij PostNL of DHL.
Voor artikelen die niet op voorraad zijn, staat de verwachte levertijd vermeld. Artikelen die van buiten de EU geleverd worden, kunnen vertraging oplopen bij de inklaring. Wij vragen hiervoor je begrip. Als een artikel niet meer leverbaar blijkt te zijn, stellen wij je hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte.
---
Important Shipping Information for the Holiday Season:
Orders placed after 4:00 PM on December 21, 2024 will be processed and shipped starting December 27, 2024.
No shipments will be made from December 22, 2024, to December 26, 2024.
Orders placed after 4:00 PM on December 30, 2024 will be processed and shipped starting January 2, 2025.
No shipments will be made on December 31, 2024, and January 1, 2025.
Please note that delays may occur due to high volumes at PostNL. You will always receive a Track & Trace code to follow your shipment.
Wat is het minimum orderbedrag?
Het minimale orderbedrag in de webwinkel is € 10,00 excl. betaal en verzendkosten.
Bestellen met betaaloptie vooraf overmaken, hoelang blijven de artikelen gereserveerd?
Als de betaling na 6 dagen niet ontvangen is, wordt de bestelling automatisch gestorneerd.
Hoe zit dat met BTW? Komt dat er nog eens extra bij?
Alle bedragen getoond bij het artikel, zijn inclusief BTW. Als je een artikel in het winkelwagentje doet en vervolgens naar afrekenen gaat, zie je onder de streep het artikel vermeld staan exclusief BTW en de daarbij horende BTW staat dus apart vermeldt.Het totaalbedrag is dus het artikel en de eventuele verzendkosten inclusief BTW. Voor enkelen onder ons is dit verwarrend echter compleet normaal en wettelijk zelf de correctie manier van het weergeven van prijs.
Waarom kan ik niet meer stuks bestellen van mijn artikel?
Wanneer je bijvoorbeeld maar 1 stuk kan bestellen, is er nog maar één van op voorraad en naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer op voorraad bij onze leverancier.. Wil je er toch graag meer hebben, stuur mij dan een e-mail dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
I have received an item from GreenGate with a blemish, can I return it?
GreenGate Ceramic Tableware - General information
Every production step, from clay casting, assembly, polishing, glazing to decoration, is carried out by hand. Small irregularities and variation in size and colour are therefore inevitable and just a natural part of any ceramic production. These imperfections arise both from the manual production process and from the delicate nature of the natural material. Variation in colour depends on different firing conditions.
Returns for the above reasons are therefore not covered by "return due to defect or breakage and will be at your expense at all times.